0

Jessen's

Fondue till kvällsmat, gott som vanligt.
Ett glas bubbel till det så är allt som det ska!
Vi bubbla för att fira.

Förlust både för F15 1-0 till Eket och P15 3-0 till Bjuvstorp.
Ömma,trötta och lite gnälliga barn , det var nog tuffa matcher.
Bestämde oss för familjeråd i morgonbitti i stället.

Skulle se klart Sherlock Holmes, såg en bit och sen sov jag...
Den var nog ändå ingen så bra film...

Tekla och jag gick för att möta Rasmus(Philip och Albin) som
varit och kollat på film hos Rosanna.
Under tiden fick jag mess från min minste (yngste) kusin,
hans storasyster ligger på BB och ska ha sitt första barn.
De e så kul men svårt att fatta att lilla Emma ska ha barn!
Önskar henne och Janne lycka till!

kusin Henke längst till höger
från musikalen Chicago på Det ny teater i Köpenhamn.
Christer och jag var och såg den, tillsammans med flera andra i släkten
för något år sedan.

Sängen kallar!  L8

Kommentera här: