1

SIT och pass


Hämtade upp Rasmus på Citygross och körde till Ängelholm.
Dags för hans vacc.spruta, igen. Antog utmaningen och körde rakt fram
i den lilla rondellen!

Först kollar han utandningstrycket, sedan får han en spruta för bi
och en för geting. Efter det väntar man 30 min, så han inte får någon reaktion.
Till sist ska han blåsa igen, sen får vi lämna barnmott.

Körde till Åstorp för en synundersökning till Rasmus mopedlämp.
Under tiden handlade jag mat till i kväll. Ingen optiker på plats så
Rasmus kom gående till Oj.
Hem och gjorde pestopasta och stekt kyckling, tillsammans med Dana.
Åt lite och sen körde jag till mom. Hängde upp lite tavlor,
flyttade kartonger med nytt papper och oljor.
11 deltagare, ännu en nöjd kväll! Bra kämpat alla.

mina 11 atleter ...(jag glömde vad jag mer skulle skriva Nettan)

och så jag...  jaja..

Direkt efter hade jag en massage till innan jag gick hem.
Hemma hade Christer och Dana gjort ett kanonjobb i bastun dvs
där vi förvarar ren tvätt tills den kommer till sin rätta plats!
Till sist en runda med hunden och i bingen !

*Marie, bra att veta nästa gång jag är utan pinkod !
*Monica, lite rolig var du allt! Tack för trevligt sällskap.
*Supermusen, jag känner mej lugn i London när du är bäst på språket!
Men jag förstår inte, vi hitta väl aldrig på något som vi inte kan stå för i dag...
*Ingela, vi behöver säkert hjälp på fredagen att i ordningställa,
men på lördagen - då e de fest!!!

Tack för ännu en bra dag

"Utmana dej själv, varje dag!"
Hur var det nu?
"En dag som man inte lärt sej något nytt, är en förspilld dag!"

Natti, natti   L8

Kommentarer:

1 Gnarpstaren:

skriven

Det är viljan att prova nya vägar som skiljer den vise från den envise

Kommentera här: