0

Resten av dagen

Fler bilder från skolan

Dagen började i träningskläder

fler dansare

där är han igen, han som tvunget ville vara med på bloggen...
Det blev flera härliga bilder under dagen, men det var bara Max jag
frågade om han ville/fick/kunde vara med.

Nästan hel kvällen var jag på mom och masserade.
Hade hoppats på kvällsmat när jag tog mej hem störthungrig,
men tog ännu en stund innan jag kunde äta.
Gick kvällsrundan med Tekla, tillbaka till mom,
för att hämta hem tvätten och släcka ordentligt.

Vi börjar bli lite oroliga om vi kommer att kunna flyga på fredag,
vi får hoppas på vindarna ligger på rätt håll,
och det har ju börjats flyga lite runt om i Sverige.
Inte mycket att göra åt, utan vänta och se.

Nu är jag så enormt trött i hela kroppen, kommer att mint 2 sek innan jag somnar...


Tack för en bra dag och sov gott!   L8

Kommentera här: