0

mom

Smällde upp Bengta och bädda,
försökte städa, men hade inte så bra verktyg till det
sopa lite in i hörnet...
Kändes åtminstone mycket bra att massera där.
Mellan massagerna skrubbade(å då menar jag SKRUBBA)
toaletten, vill gärna ha en ren sån!
När jag masserat klart körde jag hem Tekla fick kissa,
och lunchlådan hämtades. Körde till Ängelholm.
 
Även idag var det kul med nya vårdtagare, hårtvätt i 1,5 timme
har man inte var dag på schemat! Städ som gav blomskott och
ett inköp, där man fick riskera livet och många skratt.
Snabbt hem, följde Lucas till fotbollsträningen och rastade Tekla samtidigt.
Tillbaka i  huset la jag mej exakt tio minuter på spikmattan, hjälpte i låret
inte bra men bättre. Tog ett päron, fyllde diskamaskinen och drog till "mom"
Höll ett skumbox-pass, inte så många deltagare men de(flesta) som var där
jobbade desto mer. Tycker det är skithäftigt, kan vara hur trött som helst
fram till ungefär tredje låten, sen vaknar jag och tycker det är det bästa som finns!
Jag och hela min kropp (kanske inte låret just idag) njuter blodet när pulsar i musklerna,
jag är röd i ansiktet, svetten skvätter om mej, jag peppar och skriker igång deltagarna.
DÅ mår jag som bäst!

de e rätt skönt efteråt oxå...
Efter passet hade jag en massage till, och sedan cyklade jag hem.
Gick kvällsrunda direkt med Tekla, åt tacorester(med halv fajitakryddning),
blogga och nu ska jag göra mej i ordning för natten!
Orkar jag så blir det tio minuter till på spikmattan.

en liten aning om vad som komma skall...
Nu ska jag sluta leka med min laptop och krypa till kojs

Tack och gonatt     L8

Kommentera här: