0

Grattis Tito !

I dag blir Tito tonåring! Stort grattis killen!!
Tito är min syster Tinas äldste son.

Hoppas du får en bra dag ...i skolan!

I morse så väkte jag barnen i tid för att de skulle måla ute vid uteplatsen.
Rasmus hittade en liten spindel på sina kläder
(kul med tanke på allt tjoande i helgen om spindlar...).

Tror det är en Kärrspindel, de brukar bo i vår källare
Jag tog barnen i bilen och körde mot Höganäs (i dag igen...)
och till sportoutleten. Har inte varit där innan, och vi fick köpt en hel del där.
Vi är ju trots allt fyra personer som tränar flera gånger i veckan i denna familjen.
Christer tränar men inte så mycket så kläderna slits ut...

testade lite på välas parkering (tyvärr var fotografen kass)
Rasmus har fotboll 2-3 ggr/vecka, parkour 1-2 ggr/vecka + egen träning hemma.

Lucas har både innebandy träning + matcher 2-3 ggr/vecka och fotbolls-träning+
matcher.

Samma gäller Dana både fotboll och innebandy flera gånger i veckan.
Tänker inte ens försöka räkna upp mina träningar...

På torsdag så börjar de alla tre skolan och det behövs både väskor,pennor,
skor, kläder m.m
Dessutom köpte vi ett "jojo-reskort" till Rasmus, måste bli billigare i längden
om han åker till både Hässleholm och Helsingborg var vecka för träning.

Säger bara att det blev inte billigt!
Men nu är det gjort och jag kommer inte att behöva handla på länge...

Önskar alla en fortsatt trevlig dag,
så hörs vi  /L8

Kommentera här: