0

Gymmaskiner

Denna dagen fick jag inte gjort alls så mycket
som jag skulle önska, fast jag satt inte så mycket
på rumpan i alla fall, men småsaker som tar en massa tid...
Har varit och "pysslat" på gymmet,
sedan masserade jag där - en liten runda för idag tålde
mina händer inte mycket...
Sedan körde jag till Klippan och höll combaten,
lika förvirrad som vanligt när jag börjar upp igen!
Men oj vad jag tycker det är kul!

Så här glad är jag efteråt!
När jag lom "hem" blev jag ännu gladare för mitt mina gymmaskiner
höll på att sättas upp! Alla vikter, löpband, crosstrainer, rodd,cyklar,
smith och kryssdrag -tror det var ungefär det...










Jodå, jag ska nog få ordning på stället!
Men TACK Christer och Rasmus för all hjälp i kväll när jag inte var där...

Nu ska jag i säng, så att jag blir utvilad och ändå kommer upp i tid i morgon bitti!

Suss gott ! L8

Kommentera här: