2

KIF-damlag

Jaha, efter en halvdag på jobbet i Ängelholm,så körde jag hem
för att måla min träningslokal i källaren. Tyvärr fick jag börja
med att sopa och städa av det först, mer än så hann jag
inte innan massagerna.
Bort till IP för att träna tjejerna i dam-&15årslagen.

lite nervösa var de allt...

ser bra ut

alla är med
   
    
Alla var jätteduktiga och kämpa på bra!

 En som var avundsjuk och egentligen ville vara med oss, istf tennis!
   

   
  


till sist sit upsen!
Jag är mycket nöjd med er och jag tror och hoppas ni är nöjda med er själva,
kul att hålla pass för er och det gör jag gärna igen!
Som jag sa, de som har träningsvärk i morgon och/eller övermorgon
behöver bara kommentera det här...

Dags för träning med Tekla.
Sedan är det tack och godnatt för mej!

L8

Kommentarer:

1 Filippa:

skriven

armarna är döda :D

2 Emma:

skriven

Träningsvärk!! Fast inte så farligt som jag trodde de skulle vara ;). Får nog ge mig på detta fler ggr :)

Kommentera här: