0

Vaxbönor

Jaha, så var två lager färg på väggarna,
250 nya broschyrer gjorda och en del är vikna.
Hem och duscha åt VAXBÖNOR till lunch! My favorite!
Jag tror att farmor B-M var och lämnade dem,
de var de första jag åt i år,
det är så himla gott!
Rasmus har varit i Hässleholm med "parkour-gänget",
hela em och kvällen. Hans idol (vilket jag kan förstå)
heter Daniel Ilabaca och han är GRYM,
gå gärna in och kolla in honom på länkarna:
http://www.youtube.com/watch?v=HWVHjjk-uzU&NR=1


http://www.youtube.com/watch?v=Q3SQXlBOOkM&NR=1

Dana tog bussen in till Hbg med sitt gäng för att titta på bio,
det blev en dålig film som heter "Puss"(de åkte in för en annan film)

Lucas har sålt Panda-grejor i byn,spelat golf med farmor och
farfar och cyklat med Carl.

Jag börjar fundera... de är rätt så stora nu - jättekul!
Men alltså, jag tror inte tiden har stannat bara hos mej,
jag måste snart vara gammal då...
Fast än så länge känns det ok att snart vara 41 år
och kroppen lyder mej och fungerar hyfsat!

Christer kom hem från jobbet och tillsammans körde
han och jag för att handla.
1:a stoppet tanka gas i Åstorp sen bort till Hyllinge,
Köpte kläder:

till en speciell person...
Efter det handlade vi mat på MAXI till bl.a "morgonkvällen",
sista stoppet var systemet i Åstorp oxå till morgondagen.

 gissningsbild ...
Jag förberedde maten till i morgon och Christer gjorde våfflor till kvällsmat,
vilket Lucas hade önskat nu när han var ensam med både mamma och pappa.

Christers extra goda och lite nyttigare med havregryn

tjejerna mellanlanda innan de (och Lillen) skulle vidare till Rosanna.

Tekla ska kissa sen går jag och lägger mej!
Vi ses i skuggan av marshallen, over and out!
L8

Kommentera här: