0

En bra dag!

Hade en tidig massage - som blev så bra!
fixade med tvätten både på gymmet och hemma.
Dana och Rosanna bakad kladdkaka,Lucas lekte med Torben
och Rasmus målade på huset. Jag körde till Åstorp, hämtade upp
Inger N och sedan körde vi till Tingvalla och var med på företagslunch.
Träffar nya människor och skapar kontakter...


Efteråt så handlade jag på OJ och sedan körde jag hem.
Bestämde mej för en springrunda, innan regn och mörker, på 5,6km.
Kändes så skönt, tror jag log den mesta tiden... Kan knappt tro det -
jag som aldrig sprungit och bara tyckt det var tungt, tråkigt och enformigt.
Men nu äntligen så tänker jag inte på det längre när jag springer, utan bara är!
Och efteråt...

...så stretcha jag!!!!  Aa man ska lära av sina misstag!
Duschade av mej och sedan stack jag till gymmet fixa tvätt och handdukar,
masserade och träffade Magnus Bogren ang. speglar på väggarna, fler massager,

De här duktiga tjejerna vek broschyrer Tack snälla gulliga ni!
Jim Frii kom dit och kollade elen, det händer ju mycket nu!
Hem och lagade till wok till kvällsmat, tokhungrig.

med sötsur sås och nudlar blir det kanongott, tycker jag!

Kommer att förklara passen senare Eva - du är inte förvirrad, bara inte van...

Rundan med Tekla avklarad och nu väntar sängen!
Ha det gott !  L8

Kommentera här: