0

iForm-loppet i Malmö

Började dagen med att måla i källaren rött och vitt...
Sedan fick jag installerat den sista biten till kodlåsen
i dörren. Beställde lunch av käre far...
Nä, men jag ringde och frågade om han inte ville bjuda
sin dotter på middag, och det ville han!

Jag åt fisk med currysås och pappa åt biffar på Evas skafferi,tror jag det hette.
Glömde kolla upp vad killen bakom pappa åt, hoppas det inte gör något...
Pappa muttra om min dåliga stavning på bloggen, det ju mest för jag försöker
göra det så snabbt som möjligt och ibland hittar jag inte stavfelen  -
men jag lovar att jag egentligen är bra på rättstavning...
 
Sedan försökte förvirrade jag att handla lite överallt.
Köpte en massa nya massagehanddukar - det behövs verkligen nu.
Elgiganten har flyttat och hade rea på sånt som jag inte ville ha.
Var ska de ha sin nya butik, och blir där bättre ordning än vad var här?
Ville bara ha en ordentlig dammsugare till gymmet,
men får vara utan ett tag till!
Sedan mötte Tommy,AnnaLena,Daniel,Linda och Annika upp mej vid gymmet...
Oj oj, innan jag ens öppnat!
Lastade av mina inköp och körde hem igen när de andra kollat in grejorna.
Annika vill kela lite med ny tjejen här

så liten och fin !

Elin och Dana gjorde sina läxor -duktiga tjejer!(och lika !)

Annika och jag gjorde oss redo för bilfärden mot Malmö,
och inom Helsingborg för att hämta upp Anna.
  
Så mycket människor, härlig stämmning och massor av svett!!

Anna, jag och Annika - mycket nöjda alla tre !
Anna sprang in på (enl egen tidtagning) 54,56 !
Annika kom in en liten stund innan henne,
och jag kom in någon minut efter de två, så förmodligen under timmen
alla tre - grymt nöjda! Men det verkliga resultatet får vi veta i morgon.

En liten fika i gräset innan vi körde och köpte latte på "Seven eleven",
och vidare till Helsingborg för att släppa av Anna och till Kvidinge
där Annika tog sin bil vidare till Allarp och jag hamnade här...
Några mail som ska skickas och sedan ska krypa ner till min man!

God natt och sov gott   ! Benen ömmar redan lite men det är det värt!

L8

Kommentera här: