1

Fotbehandlinngar

Nästan tillbaks till det normala igen...
Christer började jobba idag, efter semestern.

Rasmus har varit i Helsingborg och tränat Parkour med de"stora grabbarna",
och i detta fallet är de "stora grabbarna"  de som är med i toppen 
i euorpoa av parkourare och freerunare...
Det kommer ut en youtube-filmsnutt snart där Rasmus förmodligen är med
efter de här två dagarna.
Det härliga med allt det här parkourandet är att äntligen
lyser det om min store son - någonting som han verkligen brinner för !
Han kan inte sluta prata om det, och ÖVERALLT letar han efter övningsplatser!

Lucas har varit hos Lena Åkesson i Svalöv igen för hans eksem har tyvärr
blivit sämre igen. Tack och lov så var farmor och farfar fortfarande
semesterlediga och kunde köra dit med honom. Hoppas,hoppas,hoppas
att detta kan fungera på honom och att han blir bra innan skolstarten,
för den är alltid tuff för honom.

Jag har jobbat i Ä-holm, masserat och kämpat med pappersarbete.
Bl.a detta har kommit fram idag:




"Nu utökar jag min massagefirma i Kvidinge med
        "Hembesöks-fotbehandlingar"
Jag gör inget medicinskt, utan endast
nagelklippning och fotfilning.
Ungefär såhär:
Medan fötterna "sitter i blöt" får Du en handmassage,
efter det så klipper jag Dina naglar och filar ner förhårdnader.
Till sist får Du en skön fotmassage.
Detta tar 45 minuter och kostar 300 kronor.
..."



Vad sägs? Det kan väl bli bra!!
Jag gör samma sak på gymet men då får man det 50 kronor billigare !

Nu är jag jag trött!
God natt och sov så gott !
Puss i örat/ L8

Kommentarer:

1 Peter:

skriven

Han är ett djur.. :)

Kommentera här: