0

4:de Advent

Inte så nöjd med mej själv, denna helgen har jag
varit väldigt lat och seg. Avsky sånt, nästan så jag
hellre är dagen efter och mår illa, för då var jag åtminstone
igång dagen innan...
Vi (jag och Christer)började med att slå in julklappar i morse.

Medan Christer bakade så fixade jag med andra klappar.

Scones till frukost - toppen!
Emma blev hämtad och vi körde hem Fanny innan vi begav oss till
Hyllinge och Härliga Hem, för att kolla in soffor.

hittade en som vi blev lite sugna på

Lucas kunde inte uppföra sej(inte Dana iheller!) så han hamnde i skamvrån

Funderar...
Körde hem ,skottade snö ,åt några mackor och sedan fortsatte vi till
Ängelholm. Släppte av Dana och Lucas vid tennis-och sporthallen,
sedan fortsatte Christer och jag till Skälderviken och till... 
 
kära Lingvallen!                        En mycket lycklig Rasmus, full med
träningsvärk fick vi med oss därifrån.
Jag har själv tillbringat många timmar på Lingvallen, både som "elev"
när vi instruktörskurser och  som gymnastiktränare på flera olika läger.
Alltid lika roligt att vara där !
Till Shell för att tanka bensin och näring i Rasmus(kaffe till föräldrarna),
sedan mot Munka för att tanka gas. Vidare in i Ängelholm och
 kollade på F15 mot Engelholm . En väldigt tuff och fysisk match.

(Jag tror att ) Frida gjorde första målet!

Jonna gjorde ett grymt snyggt mål,( jag tror det var "peppen" innan Jonna,
 som gjorde det.... Nä då du gjorde helt själv och mycket snyggt!)

Alltså en seger med 2-1 till ÅKIBS!
Andra lagets tränare skällde ut domarna efter matchen...
Engelholm tycker väl att de bör vara så mycket bättre än våra tjejer
så att de inte KAN förlora, med se det gjorde de!!!
Det var inte domarnas fel, våra tjejer var skitduktiga och hade en del tur.

Körde hem och släppte av barnen hemma innan Christer och jag körde
till ikea för att kolla soffor. Hittade absolut inte en enda som var det minsta att ha!
Skickade sms till musikhjälpen - äntligen!

Inom Oj för at handla lite mat till kvällen - Fondue!
Längesedan och lika gott som det brukar!
Efter maten så tittade vi tillsammans på en film som vi köpte på Oj

Lite kul aktionsfilm
Nu har jag tackat och lämnat vidare änglarna som jag har "umgåtts"
med de senaste dagarna. Är så tacksam för de har redan hjälpt mej!
Nu är jag och Tekla på väg bort för att slävcka gymmet sedan ska jag
göra de andra sällskap och lägga mej!

Tack för helgen! Må väl, så hörs vi!

Kommentera här: