0

Blombud !

Dana stack till Emmy för tjejkväll, jag stack till gymmet för att bl.a träna själv.
Christer och Dennis var duktiga på löpbandet,
medan fam Helander gick omkring och småmös...
(nädå , de tränade oxå)
Jag var inte mitt gladaste än, så jag drog mej in
i tvättstugan och när tvätten var fixad, gick jag ner och sola.
När jag kommit upp igen hade de andra gått
och jag kunde träna själv - precis vad jag behövde!
Mycket mjölksyra och väldigt skönt på alla sätt att träna i dag.
När jag var på väg hem så ringde Nutt från Carinas blommor
och sa att de hade blombud till mej...
som jag funderade - men kom inte på från vem
förrän jag fick se buketten och kortet.

Den var från supergulliga Pernilla Blomquist ! (som jag masserade i lördags)

På den här bilden är  hon i Nya Zeeland för att filma in tränings-dvd

Pernilla var min tränare/lärare i BodyCombat när jag gick instruktörsutbildningen
i Stockholm 2005 . Dessutom håller hon ofta i kvartalsutbildningarna
(till min stora glädje) som vi går på. Det är hon som står på scenen när
det är Super Saturday i Sthlm.
Hela (rätt så liten till växten, men ändå) hon är en enda stor energikick
och inspiration, utan dess like !

Jag blev väldigt, väldigt glad, Stort TACK Pernilla - inget alls du behövde göra.
Jag masserade för att det behövdes och för att jag ville!

mycket vacker bukett !
Pernilla, jag masserar gärna dej igen nästa gång du är nere i Skåne,
och då BEHÖVER det inte göra ont..      Kram till dej!

Christer behövde visa upp en döende pinne...
(döende, för att pinnen inte ville stelna som den skulle...haha!)

men visst, hon är rätt så maffig!
Den första i Sverige!
Dana stannar hos Emmy tills i morgon, jag går med Tekla för att
släcka/stänga gymmet.

Kommentera här: