1

Boxning och Combat

Hann städa en del men så klart inte alls så mycket som det behövs eller
så mycket som jag skulle vilja, men det var väl bättre än inget antar jag.
Stack till gymmet för att massera och höll sedan ett boxningspass
med handskar och mitsar.

Det är skönt att avreagera sej "lagligt" !

Skönt att se att "folk" börjar komma tillbaka och träna igen,
förra vecka var det rätt så tomt och jag vet att december månad är
svår att träna i ... Det är julbord - fester, -möte och dessutom
ska huset städas och pyntas, mat skafixas och lagas, 
sen ska man hinna med alla barnens luciatåg...
Jag vet !
Körde vidare till Klippan för ett combatpass, få deltagare där oxå.
Men det var skönt att köra ! En varm dusch innan jag körde hem till barnen.
Natta dem innan jag gick med Tekla bort och släckte på gymmet.
Christers plan från Sthlm var minst 30 min försenat så jag får se när
han dyker upp, själv tänker jag nog dyka ner i sängen -
lagom trött och i morgon är det TIDIG morgon - Ni kommer väl ?
Klockan fem... Mycket Välkomna!!!

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

För att det skulle bli roligare att skotta idag så låtsade jag att du var med. Du var klädd i trosor behå och ett linne där det alla som tränar är märkvärdiga på magen och alla som gillar att dansa är töntiga på ryggen. Du hade målat din näsa röd för clownnäsan var för liten för att passa din näsa. Dessutom skrek du Michael Jackson lever hela tiden. Hur roligt tyckte du det var att skotta då? Men det var roligt för mig

Kommentera här: