0

Boxning

Hade en massage till innan det var dags för Box-passet.
Vilket gäng även ikväll !

många skratt blir det...

och mycket svett!
De kommer alla att ha träningsvärk både här och där men mest i magen,tror jag!
Ännu en gång som jag är glad och mycket tacksam för att jag kan få hålla
på med sånt som jag älskar ! Framför allt när deltagarna själv kommer på
att de VILL träna för att det är kul och inte bara för att det är bra för dem!
- Underbart!!!

Efter det körde jag till Klippan och höll ett Combatpass, med bl.a en elev
(praktikant från nån skola) på badhuset, blev så glad när jag såg hennes min
efter passet och när hon sa
 - Det var ju skitkul ! Det måste jag göra fler gånger!
För precis så kul är det ! Om inte alla, så 95% av alla passen jag håller så
känner jag samma glädje !

När jag duschat och tagit mej hem och värmt upp kvällsmatsresterna,
så satte jag mej framför tvn för att titta på Criminal Minds.

Christer spelar innebandy -tror jag, barnen ligger i sina sängar och jag är
på väg till gymmet med Tekla för att packa och förbereda till i morgon bitti.

Kommentera här: