0

Dagen efter

stannade jag i sängen...
Jag vet att ibland när min kropp tycker att jag vilat
för lite så slår den undan både ben, armar och huvud
vissa söndagar och jag har kommit dit hän att jag bara
låter det va och vilar de dagarna(fast  det brukar vara efter rödvin).
Klockan 13.30 gick jag upp och tog Tekla med och
öppnade solariet, direkt hem och vila vidare till 16.30
då var det dags att ta sej dit igen för ett litet styrke-pass
med ungdomarna.
Hade André där hemma för att slipa ner tv-rumsgolvet.

blev mycket bra ! Hoppas det blir bra när vi är färdiga med det oxå.
När Dana och jag kommit hem från träningen så åt vi kvällsmat och tittade
på film tillsammans innan Elin kom och innan jag hämtade Rasmus vid tåget i Åstorp.

En liten kär film och jag (till familjen stora förvåning) höll mej vaken
hela filmen!
Såklart för att jag hade sovit hela dagen!

Tack och hej   L8

Kommentera här: