0

En mysig runda...

i snön i skogen med Tekla och min lille fine Lucas

Lite uppfostran i skogen, Lucas slet för att få Tekla att lyda honom !
Trägen vinner så han vann !

det är så vackert!

t.o.m. Lucas tyckte om att gå där trots att han tappade termobyxorna hela tiden!


Hemma igen så hörde Dana äntligen av sej klockan 15.
smsa till henne och frågade om jag skulle hämta dem,
Ja men vänta i fem minuter innan du kör .
Jag väntade i tio innan jag körde och sedan väntade jag ytteligare 30
innan de (Dana och Elin) kom ut från skolan...

Tankade bilen och sedan körde vi till Väla för att byta Danas vinterskor
till några som passar henne! Hittade inte kvittot som jag vet att jag sparade
(det låg i min kalender hemma...), så det blev inget byte -
blev inte mindre arg av det! Men fick köpt tomtestrumpor och lite annat
som Dana och jag behövde (köpte vars en tröja till killarna och hemma
igen visade sej att  f.o.m nu ska Rasmus köpa kläder inne  på herravdelningen...).
Elin stannade kvar på Väla för hennes pappa Krister kom dit.
Dana och jag körde hem.


Kommentera här: