0

Kanon cirkelpass!

Supermusen - det ser kanon bra ut!

Började att massera 07.15 i går morse, höll på  hela morgonen och
på förmiddagen kom en tjej från Åstorps kommun och miljönämnden.
Mycket lättare och trevligare. . .

En mindre kul grej är att nu fungerar alla (de e bra!) låsbrickor - utom MIN !?
Vet minsann inte hur jag ska få ordning på den i heller
 - tur det finns vanliga nycklar!

Tekla och jag lyckades få oss en skogsrunda mitt på dagen

underbart med snö - tycker både hon och jag!

Fler massager innan cirkelpasset. - Vilket gäng!!!
Åtta tuffa brudar som verkligen gav järnet i en timme.
Först doppboll , uppvärmingen som jag kör med ungdomarna, fast
när det är med vuxna måste jag ha många fler regler...
Och jag kan lova att det blir rätt hårda tag ibland och spräckta byxor. . .
Efter det körde vi åtta stationer med både puls och styrka,
alla gjorde vars 50 omvända situps - där jag stod och "kastade"
ner deras ben- tufft och bra - ger garanterat träningsvärk.
Och om jag får lov, så är jag mycket stolt över tjejerna och deras arbete !

Fixade lite innan jag tog mej hem till Christer som lagat kvällsmat - igen.
Gick en runda med Tekla medan Christer hämtade Dana i Åstorp

och efter det tittade vi på "Trollkarlens lärling" en rätt så kär film
inte dålig men inte jättebra iheller.

När barnen lagt sej och jag varit och släckt ner gymmet så la jag mej oxå!!


Kommentera här: