0

Morgonpass

Jadå, klockan var  lite över fyra när jag trött gick upp.

Höll pass för tre stycken lite lagom pigga tjejer!
Rullade handdukar och packade Bengta. Åt frukost hemma och "väckte"
familjen,innan jag körde ner i gropen för att ge sex stycken massager.

Fick ett samtal från en gammal vän som kände att den behövde börja träna !
Blir så glad när människor själva kommer på att de behöver det, även om
jag önskar att människor kommer på det innan de börjar känna sej
tjocka eller överviktiga, det blir så lättare för dem då.
Sen är det ju roligare att träna och kunna se och känna förändringen på kroppen!
Det spelar ingen roll bara man börjar träna för det är så att ålder, vikt,
kön eller sjukdomshistoria har ingen betydelse - det är bara att ta tag i det !
Vill man inte gå till ett gym så gå långa rundor i skogen, på gatorna/cykelstigarna,
ta några springsteg ibland och fortsätt göra det flera gånger i veckan
så märker ni snart skillnad och får förhoppningsvis blodad tand !

Hoppas ni får en underbar fredag - jag kommer att se till att min blir det!

Kommentera här: