1

Öronhåltagning...

Ha ha ha... Supermusen ! Lite kul var det allt !
Fick du ordning på snön då, när jag ställde upp på det visset?
Spara lite tills jag kommer!

Tidigt morgon med Slowmotionpass, som vanligt
- det är ju fredag! Solade efter hem och väckte familjen
åt frukost med dem. Gjorde i ordning Tekla och senare körde jag till
Ängelholm och lämnade blod för...

Ah, jag har tappat räkningen!

Den är hyfsat grov...
Handlade mat till helgen på Maxi, och sedan skyndade jag mej hem för
en massage. Fick samtal från en mamma vars son hade hjälp min yngste
son  att göra hål i örat på rasten i skolan ! Men nål från syslöjden och
snö som "bedövning". Jodå de hade gjor hål rätt genom hela örsnibben
- men det gjorde inte ont, sa Lucas...- Jag har ju sagt att jag vill ha hål i örat.
Det får han inte än på några år för mej! Och han kan inte på något vis
förstå att de har gjort fel i heller!
Stack hem för en runda med Tekla och för att packa upp matvarorna.
Efter det körde jag till Åstorp - återkommer med den historien senare.



Kommentarer:

1 Kelvin Klester:

skriven

Det säger du aldrig till mig:-(

Men det är väl för att den inte e de:-)

Kommentera här: