0

Det blir nog jul ändå...

Vad ni är duktiga allihop! Det är nästan så jag får dåligt samvete...
Hinner knappt veckostäda än mindre julstäda ,
har inte bakat nåt, har knappt köpt några julklappar, ingen julgran,
inte handlat mat, inte gjort julgodis (det har jag i och för sig aldrig gjort!)
Men julskinkan är fixad och redan uppäten !

Däremot är jag mer vältränad nu än jag någonsin varit!!!
Och jag kommer att göra många köttbullar till julafton.
Huset kommer att vara - inte städat kanske -
men i ordningställt för gästbesök till lillejulafton!
Lutfisken kommer Christer att fixa, så jag är säker på att det blir jul ändå!

Nu jag faktiskt kört hela pass 46 och fått in det på 15 dagar
Det har aldrig hänt innan! Jag klarat det nån gång på mindre
än en månad, men 15 dagar känns gott!
Vad jag egentligen vill komma till är att låt 6 är en av de tuffaste
jag har varit med om, men grymt rolig! Passar mej alldeles utmärkt!
Och nu när det börjar sitta "på riktigt" och jag kan ta i ordentligt
så känns benen som två dallriga stockar med kramp i mitten!
 Love it!
 Jaha, under eftermiddagen var det fler massager, hemma och
tillsammans med Christer gjorde jag( mest C.) kyckling wok till...
Christer. Rasmus var kvar i sängen, Dana blev sur och skulle
inte äta nåt..  Lucas skulle på klassfest och äta pizza där.
Jag skulle iväg för att hålla pass.
Åt lite bara för att hålla honom sällskap.
Sedan körde vi skumboxpass, med en liten skara.
Ben-låten blev inte mindre jobbig för det! 
Efteråt fixade jag lite däruppe - slog in presentkort på massager för
sista sekunden julklappar. Så om ni inte vet vad ni ska ge
så har jag presentkort till det "mesta" : massager (hel- och halvkropps)
solkort, träningskort, eller varför inte en timmes personlig träning...

Hemma 21.45, gick en runda med Tekla i vinterkylan,
sedan åt jag kvällsmaten. Elin,Rosanna, Dana och Rasmus
spelar kort på tv-rums golvet. Jag är helt färdig och Christer
sov redan när jag kom hem, så nu gör jag honom sällskap!

Kommentera här: