0

-16 grader

Tack,  för att i morse hann Christer och jag sitta ner, äta frukost
och prata med varandra, innan barnen vaknat (de är ju uppe längre
än oss på kvällarna nu för tiden...).
Jag uppskattar verkligen när vi kan och hinner göra det.
Vi har varit "duktiga" med det  sedan 1997, att dela med oss av
våra funderingar och bekymmer, ibland för en lösning
och ibland bara för att lyssna. Tror det stärker banden när man tar
lite djupare del av den andres liv och tankar.
Sen kom barnen upp...

Vi körde till våra jobb innan barnen kom iväg till skolorna.
Hade en "tidig" massage och sedan körde jag till kyrkan,
bra tajmat med skolbarnsledet från skolan.

klass 0-5 Kviding skola

En Lucas och en Carl
Efter kyrkan körde jag och jobbade vidare.
Skulle precis hoppa in i duschen när Dana smsa att hon hade migrän.
Försökte få  henne att stå ut den lilla stunden tills bussen kom,
men det var inget alternativ för henne! Hon grät och hade väldigt ont,
som hon brukar vid migrän, fast det var väldigt länge sedan sist hon hade det.
Körde så snabbt jag kunde för att hämta henne, och sen tillbaka till
Kvidinge igen. Hon kräktes i bilen...

Hemma igen hoppade jag snabbt in i duschen och gjorde mej i ordning
för ett samrådsmöte på kommunhuset = slöseri på tid och pengar!
Men nu är det gjort, och jag får mitt bygglov (det hade jag redan fått).
Hem och fixade med middag till Lucas och mej , de andra två ligger i sina
sängar och mår inte så bra (från vissa tror jag det är för att slippa städa...).

Nu ska jag städa innan jag fortsätter till gymmet.
Ha en underbar dag - det är så vackert och  -16 grader! Fantastisk vinter!
Glöm inte att det är lättare att förbygga än att bota ,
och i detta fallet menar jag att det är bättre att ta två extra motionspass
innan julmaten för då sätter den sej inte så illa!!!! Men man behöver
två efter oxå men de är inte lika jobbiga då ! Tips från coachen....

Kommentera här: