0

swedbank + bild !

Var på banken för att sätta in en del pengar,
från massager och gymmet. Då har de ändrat så de tar endast
emot max belopp på 250 kronor!!!!! -Ni är väl en bank ?
- Det är väl ni som SKA hantera pengar?
Jag tror att bankfolk är bland det fegaste som finns....(förlåt Maria),
var fins utmaningen på bankkontor annars???? HUR spännande kan det vara?
Börjar tröttna på regler(framför allt kommunens) som BARA FINNS TILL för att
försvåra,förstöra och förhindra något som skulle kunna var lätt enkelt billigt och
tidsbesparande. För de flesta av deras regler är enbart LÖJLIGA !!!

Hade fler massager på gymmet innan jag "slängde in" julskinkan i ugnen,
och körde tillbaka för att fixa kodlåsdosans pipande/skrikande, efter många om och men
och med både Jims och Christers hjälp fick jag tyst på den :-Äntligen!
Körde ett pass för mej själv, kanske mest för att avreagera men också
för jag tappar styrkan i kroppen om jag inte håller igång,
tyvärr var det tufft för att jag lämnat blod innan,
( -har träningvärk idag så nån nytta gjorde det!).
 
Emma var med och utmana de "lite" äldre...
Tycker om våra kvällsträningar på fredagarna, kul att köra några stycken
men var för sej!
Ha det bra så hörs vi      L8

Kommentera här: