1

BC 46: 1,2,3

Mycket Combatträning har det blivit idag.
Både framför tvn med papper och penna,
'sedan nere i källaren framför speglarna.
Fick uppdaterat låssystemet på gymmet -igen,
men den här gången är det ett nytt och förbättrat system
håll alla tummar ni kan att detta ska fungera.

Har masserat och tränat idag snälla Jenny har hjälpt mej
att städa och fylla i listor - sånt som jag inte tar mej tid till.

Körde Comabat i Klippan med tre (!) nya låtar -så snabb
har jag aldrig varit innan ! Lite strul med sista biten av uppvärmingen
annars så satt alla tre ! Skönt med tanke på att jag tränat en hel del idag!

Körde hem och natta barnen, Christer är och spelar
badminton mot Poppe.
Tekla och jag ska ut på kvällstur sedan ska jag i säng trots att jag borde
jobba vid datorn och skriva en massa men när jag sätter mej
så har jag alltid glömt vad det är jag borde skriva - det kan bara betyda
att det inte är så viktigt (fast betala räkningar är väl viktigt...,
likväl att skriva till dem som inte betalt mej ...)

Kommentarer:

1 Supermusen:

skriven

Kolla in kostabodaarthotel.se. Coolt!

Kommentera här: