0

FREDAG

Ja, började i tid idag (som vanligt på fredagar),
med fem massager i Kågeröd, körde direkt och
veckohandla efteråt.
Hemma var det mina 3+2 i huset,
och de hade varit duktiga att plocka undan "sovgrejerna".

Köpte en cd-skiva att lyssna på till fest-middagar, när man bara vill
ha lugn bakgrundsmusik. Vi har haft "vaya con dios",
hur många år som helst till det, men nu är det "Sade" som gäller.
Lugn, nästan tråkig, lagom att äta till.

Gjorde "middag", Moffes special-blev inte så bra...

Något har hänt med mitt öga, har blödning i halva, lite svullen
och jätteöm var gång jag blinkar. "Hände" nog när jag tvättade
av sminket i duschen efter passet igår.


visst ser det läskigt ut

Tänkte vila en stund på spikmattan och med ögonmask
innan jag springer vidare med resten av dagen !

HDSL  L8

Kommentera här: