1

Grönt

Hörde på radion igår , att någon tyckte att det kändes
som ett undantagstillstånd i all snön, jag håller fullständigt med.
Jag känner mej nästan som i en snö-bubbla, supermysigt har jag tyckt
fram till nu...  Tomarpsrundan i fm sabba mysigt-känslan lite.
Har börjat längta lite efter att springa omkring barfota utan att halka
eller plumsa i snön. Slippa termobyxor,mössa och vantar...


Längtar efter att gå i Skäralid, alldeles för länge sedan jag gick där sist



Skärdammen, vackrare plats finns väl inte!


Danska fall vid Simlångsdalen, tänk att få åka mc igen...


Sitta och ta en öl  i solnedgången...     UTAN termobyxor!

Ja, den kommer väl snart - våren

Hej hej  L8

Kommentarer:

1 Eva Johansson:

skriven

Ja jag håller med dej L8 nu längtar tom. jag som annars älskar snön. Kram Eva

Kommentera här: