0

Jam och Harrys

Jadå, jag hann med både spikmatta, styrka skjorta till ikväll,
packa väskor och gå Tomarpsrundan innan jag åkte för att
hålla det sista jam-passet - för nu åtminstone.


lilla tappra gänget, denna gången hade vi glädjen av Mr Fitness oxå

Vi får se vad som händer med det i fortsättningen.

Tidsoptimist som jag är, trodde jag att jag skulle kunna avsluta passet kl.18
duscha, klä, sminka mej, köra hem och hinna med bussen kl. 18.42 !
18.28 körde jag från Klippan... osminkad.
Tack och lov har jag en underbar man som körde mej in till Helsingborg
när jag sminkat mej och försökt göra vid håret.


Jag och Åsa tog oss till Harry's, åt en god middag (vitlöksbröd och fisksoppa) 
och dansa halva natten.
Vi skratta så att tårarna rann(på mej), mycket märkligt folk det finns...


Skulle ta bussen hem, men den var fullpackad av fulla/mindre fulla tonåringar.
hade turen att Christer satt uppe och kollade på curlingen (ännu ett guld!),
så han kom in och hämtade mej och körde hem Åsa.
Var inom 7eleven och köpte "This is it", med Michael Jackson.
Jag och Åsa var och såg den på bio, men jag har inte blivit färdig att köpa den förrän nu.

Mycket rolig kväll på alla sätt!



HDSL  L8

Kommentera här: