1

Måndagen

Igår var det ingen så rolig dag, utan jag satt vid datorn den mesta tiden.
Tur jag har Tekla så jag kommer ut i friska luften mellan varven.

Att jag inte kunde göra några inlägg, fick inte upp min sida,
gjorde inte dagen bättre.
Tack och lov att jag har träningen.

På kvällen höll jag combat-pass, som vanligt på måndagar.
Kom på att jag är ju ingen modetjej, med massor av kläder och sånt.
Däremot kan jag köra dagen outfit med träningskläder,
för det tycker jag är kul, speciellt genomsvettiga !
Så här kommer gårdagens outfit i träningssalen :


Linne från BetterBodies, byxor från LesMills/Nike.


Tänkte jag skulle berätta senare, vad vi sysslar med på de här bilderna:





Kommer i nästa inlägg !

Ha en bra dag ! 
Puss & Kram   L8

Kommentarer:

1 Ruune Huud:

skriven

Det måste väöl vara ett grävlingsgryt, eller?

Jag är jättenyfiken, kan man inte ha en poll

där folk får gissa?

Jag gissar på rävgryt, nä grävling.

Räv, jag gissar räv

mvh

Ruune

Kommentera här: