0

Allsång på Spången



Dana och jag körde hemifrån när vi duschat och ätit,
till Annika och Stefan Lindqvist i Ljungbyhed.
Fam. Ohlström var redan där, när jag druckit vatten
(de andra drack färgat eldvatten) så körde jag till Spången.
De andra cyklade, de har ju lite närmre och de har semester...

För mej är det kul att komma till Ljungbyhed på "Folkfester",
jag står och försöker få fram i ansiktena de personer jag kände för tjugo år sedan.
Många känner man igen direkt men vissa går knappt att känna igen pga ålder och el kilon
I vilket fall så var det mycket trevligt i kväll, och de var alla kanonduktiga och superproffsiga.


Tina- HeleneLindqvist-Turner

Magnus Bäcklund

Charlotte Perrelli

Härliga Gittan med sin yngste son

allsång innebär att de traskar runt bland publiken, vissa för att sjunga
och vissa för att samla poäng...

En liten gåsapåg från Skåne?
    
Alla var ju inte jättekändisar, men kunde en pose ändå...
Efter föreställningen så var jag ju tvugen att ta bloggfoto på dem alla.
Barnen ville ha deras autografer oxå.

Duktiga fina Helle

CharlotteP och jag

med barnen

tjejerna med Magnus B

osså med mej...

Känner mej sjukt effektiv idag, har hunnit hur mycket som helst!
Har en massa minus på mina "att göra-konton" ändå,
men någon gång ska jag ha neutralt eller plus på alla mina konton !
Det är alltid mitt främsta mål och jag lovar att det kommer att höras och synas
när jag väl är där!

Jag mår bra och har kul, sen kommer resten.

Sov gott  L8

Kommentera här: