0

En kväll hos Nilssons

Så hade vi gjort oss i ordning för en kväll hos Inger och Johan.
Lucas och Anton dök i poolen direkt såklart !
Lite bubbel (inget starkt) och sedan körde jag och hämtade hem Rasmus
från Åstorps station. En väldigt, väldigt trött kille men åh så nöjd!
Han hade endast fått en skråma på armen, så jag blev glad och tacksam för det! 
Mellan 22 och 13 stycken killar har hoppat rundor i Lunds centrum hela dagen,
Rasmus har tränat på ett par nya övningar som han behärskar nu.

Lucas tvekade ett bra tag innan han till slut "bombade" i
Fick mycket gott att äta, grillat med ugnspotatis och sallad.

Hilda och Jonna tog ett senare dopp
Tyckte det blev rätt så kyligt framåt kvällen, filt på, och väldigt stora  och
väldigt svarta moln drog in över oss.

Levande ljus, god dricka, filtar, tak och trevligt sällskap...
lämnade jag för att komma i säng och sova några timmar innan jobbet.
De andra tre har semester och kommer att hålla på några timmar till gissar jag!

Vackert och rogivande
När jag traskade hem så hade det inte börjat regna, så vi får se om det kommer
nåt regn i natt -  behövs. Fråga bonden Anders!
Rasmus hade duschat och var på väg i säng, jag bädda till småkillarna,
tog in utemöblers dynor, kissa Tekla och blogga innan det var min tur att krypa ner,
men nu så säger jag

Tack och god natt  L8

Kommentera här: