0

Födelsedagsfest!

De flesta i tjocka, goa släkten kom och gratta Dana ikväll !
Trevlig kväll med god mat som Christer (som vanligt)
hade grillat till.
Rasmus träna och testa huset på parkourövningar.







Så kan man ta sej upp...
vet inte om det är rätt.

Kristina,Britt-Marie,Per,Tomas,Tina och lite Mattias

Lite Tomas ,Tina,Mattias,Annika,Arne och Christer

nu blev det mest Tina 

-97:orna.
Barnen var mest på "gården" och spelade fotboll under kvällen.
Skönt att de alltid har så kul ihop, de sju kusinerna.
Vi tre systrar fick gått igenom en hel massa igen om allt möjligt - mysigt
Uppskattar verkligen att ha Tina och Annika hos mej(de andra oxå såklart),
tror vi förstår varandra lika mycket som vi ifrågasätter varandra och annat -
kanske som syskon brukar. I vilket fall tycker jag otroligt mycket,
äh, jag gör något vågat - jag älskar mina systrar !
Det är inget vi säger till varandra i vår familj, även om vi nog är alla rätt så
bra på att visa det!


SÅ trött, de andra ligger i sina sängar utom Rasmus som jag faktiskt inte har full koll på.
De skulle campa i Enet , men utan sovsäckar och tält...  
Jädigt hattiga tycker jag att de är, mycket snack och väldigt lite verkstad.
Två ska han vara hemma i alla fall.

Sov gott  L8

Kommentera här: