0

IceAge 3


Rasmus kom hem kl 01 i natt, tack och lov.
Lucas fick en massa eksem-klåda och kom gråtande in
till oss på natten, kröp i min säng och tog mitt
täcke...
Jag var jättepigg 06 när jag gick upp, not !
Iväg och jobbade i Ängelholm, men slutade tre timmar
innan min egentliga "sluttid".
Hemma hade Christer gjort pasta med viltskav och
trattkantareller, väldigt  gott !
Satte oss för att titta på,
Ice Age 3, konstaterade än en gång att jag inte ska
titta på film/tv mer än max 10 min i taget sen somnar jag!
Då bad jag ändå de andra att väcka mej OM jag skulle somna...
Så det blev en hel del -mamma,sover du? elr
-älskling, ska jag stänga tvn? Ja ja, jag fick sett en del i alla fall.
Men gick upp och la mej i sängen en halvtimme direkt efteråt.

Ner och tränade combat-låtar. Sedan bytade jag om till träningskläder
och stack till mom, för att hålla ett skumbox-pass.
Skitroligt, men så tungt i värmen, vilket bidrar till att
jag blir lite mer förvirrad än vanligt, inget vi  behöver -en mer förvirrad L8!
Skönt var det i alla fall!
  

Efter duschen därhemma så tittade vi på CSI(utan att somna!)
Dana tränade  innebandy i kväll och sedan drog de till
midsommarparken och sen vidare till Enet.
Lucas var hos oss och tränade

undra om han lär av storebror...
Nu ska hunden ut en runda och sedan ska jag i säng.

Tack för en härlig dag!  L8

Kommentera här: