0

löparskor

Tog med mej Dana till Väla,
för att jag verkligen behövde nya löparskor,
och i Ängelholm så fick de in nya -kanske till
mitten av augusti...
Mina gamla är addidas och väldigt sköna därför

provade jag ett par addidas till, men nej de var inte så sköna.

Dana behöver innefotbollsskor, innebandyskor, skolgympaskor
och vardags-höstskor....(precis som hennes bröder -
blir SÅ billigt var höst och var vår! )

dagens skörd:Nike/Goretex löparskor till mej, så de är "vattentäta"
och mycket sköna(och snygga), Dana fick ett par vardagshöstskor i
märket PUMA, innebandyskor i märket PUMA, en boll i märket...
PUMA.
När hon fyllde år, så det första hon önskade sej var en biljett till
PUMAs nästa outlet. Hon är litta glad för det märket tror jag!

visst ser de bra ut - kommer att springa många mil i dem -
nu när jag äntligen har fått in den rätta känslan!

Dana behövde verkligen en boll till - NOT(hon fick betala den själv)
Var inom MAXI för att handla mat till loppis-frukosten.

Hemma pysslade Christer om sina djur. Han har fått tillökning

gräshoppsnymf

ett öms kvar... sedan är den en fullvuxen gräshoppa

Åt middag och sedan körde Christer och jag för att kolla och ta hem
solarium

mycket trådar undertill! Vi lät det vara, med tog hem ett annat.
Fick hjälp av AndersJönsson med bärhjälp och frakthjälp.
TACK snälla Anders!!
Lämnade av det på gymet, plockade lite där och visade runt Tina,
som inte varit där innan.  
Bestämde oss för att lägga oss tidigt i kväll - och det kommer vi förmodligen at göra!

Tekla vill ut, sen kryper jag ner till min man som redan ligger.

(OM jag bloggar i morgon kan det bli lite stavfel och så, men det får ni stå ut med...
lovar däremot att jag ska fota mycket och då får ni ju se det sen !)

Kom gärna och handla mycket på "Kvidinge loppis" i morgon och på söndag,
föreningen behöver varenda krona den kan få in!!

Ha det gott !  L8

Kommentera här: