2

Lördag 100724

Christer och jag gick upp hyfsat tidigt,
för att springa en runda på åsen.
ca 6,5 km på 40 min, rätt så ok för mej
(sista biten sprang Christer i sin egna takt).
I slutet kändes det faktiskt nästan bra, trots något
i ena skon som gjorde att jag fick en blsa i hålfoten.
Ja, jag ska väl kunna springa en mil,
har mer än en månad kvar att öva upp mej på så.

Efter stanna vi till och köpte bullar, åt en god frukost med barnen.

Familjen har målat huset och jag har plockat i huset och försökt att
göra mej fin till ikväll genom att rulla upp håret på spolar.
Det resulterade i uppsatt hår med fläta...

Kvart i tre körde vi (Christer ;Dana,Lucas och jag) till Fridslätt,
för ett byte i bilen. Lämna barn och fick en Anders och Marie med oss istället.

Vad som hände på kvällen vet ni ju, men bröllops- och mingelbilder kommer senare!

Ha en skön söndag, jag kommer att göra vad jag kan för att hålla mej vaken.

L8

Kommentarer:

1 Martina:

skriven

Orkar man springa över 5km, så går milen av bara fatren!

2 Lisette Lood:

skriven

Väntar spänt på bilderna, speciellt dem på Aaron (den näst minsta deltagaren). Ska bli kul att se.



Mvh Aarons mamma (den längsta kvinnliga deltagaren på bröllopet)

Kommentera här: