0

Lucas till Lena

Klockan fyra i morse, "smög" Christer in
i sovrummet som en skugga...
Jag hörde honom från ytterdörren
och hela vägen genom badrum och till slut
in i sovrummet.
Det roliga var att två 10-åringar inte hördes
när de kom - jag vaknade inte av dem,
men den store som smög vaknade jag av...

Körde och jobba klocka 7, väldigt lite att göra idag igen,
och jag ringde och lyckades få tid hos Lena Åkesson
i Svalöv till Lucas och hans eksem.

det är inte så snyggt, dessutom kliar det något frukansvärt
Jag tog ut komptimmar, körde och hämtade Lucas(och Anton, som blev åksjuk av min körning),
körde över åsen och hem till Lena.

Hon "gick igenom" Lucas kropp och kom fram till att något hänt honom den 28 Maj,
jag berättade då om jubileumet och kavalleriet med alla hästar och Lucas jätte-astma-anfall.
Det tog knäcken på hans imunförsvar än en gång.
Men han fick hjälp och snart mår han bra igen!

På hem vägen stannade vi och tittade på utsikten, ett ställe jag funderar på
var gång jag kör den vägen.

Det här är utsikten!!!


Det här är kusinerna
Christer värmde tacos(från lördag) till oss, åt och nu ska jag tillbaka till jobbet.

Ha sn skön dag!

Köss  L8

Kommentera här: