0

Maskeraden

Inga ord, inga namn bara titta och le!


























Alla var jättefina, kul att se deras kreationer!
Jag tror och hoppas verkligen att de har en bra fest.
Rasmus gick och la sej nästan direkt efter maten vid sju, halv åtta.
Just nu skickar Christer förmodligen ut de sista gästerna - han är trött
och ett måste vara en bra tid att avsluta festen för fjortisarna...

Ja, jag sitter  i Ängelholm och ska jobba till 07 i morgon bitti...
Kände mej kanske inte utvilad när jag körde hit ikväll,
men än så länge funkar det bra. Har ändå den erfarenheten att när klockan
närmar sej tre då är det dags att gå upp och städa golven!

Måste bara än en gång berömma alla ungdomarna som var hemma hos oss ikväll,
de är trevliga, skötsamma, roliga och väldigt duktiga.
Som mamma till två i detta gänget är jag väldigt tacksam över vilka fina kompisar 
mina barn umgås med. Fantastiska!!

Sov gott med er nu ska jag upp och hitta på något!  L8

Kommentera här: