0

Min bästa svägerska ...

fyller år idag. Jättegrattis!!

så här ser vi ut när vi är uppklädda och sminkade på riktigt!

Ja, en lång dag på jobbet där det hände lite konstiga saker, ett ägg bara föll ner
på mej när jag hade paus och satt ute i solen(från en balkong ovanför!) och
en ovanlig polisanmälan... Jag slutade 17.00, och då körde jag därifrån.
17.12 körde jag in i garaget och 17.45 var jag duschade,sminkad och ombytt
och på 140 årsfesten i Folkets hus i Kvidinge.
Svettades litegrand...

kvällens outfit

Myten Gunnar Gren med mamma

min älskade make i nyinköpt skjorta!

Monica, tror det var hon som fyllde 40år...

sambo Maria. Bjarne e oxå med!

allsång... 

de tre gratulanterna

Super,super.super god mat!!!
Mycket trevlig fest !
Tack alla tre !(även om det inte var Gunnar som bröt servietterna precis...)

Fridens...

Kommentera här: