1

Norra rundan

Vid åtta var jag i säng efter nattens arbete.
Vaknade till när Rasmus borde ha åkt till Lund,
med Christer gick upp och körde honom till
tåget i Helsingborg.
Jag gick upp vid elva, måste sova i natt och
då kan jag ju inte ligga och dra mej hela dagen...

Bestämde med syster Annika att Dana skulle
sova över hos dem, ett ypperligt tillfälle att köra till Skäralid
för att gå med hunden, båda familjerna.

För första gången i mitt liv gick jag "Norra rundan" eg "Annikas runda" !

Tekla tyckte det var jättejobbigt när alla gick långt där framme...

Det ju så vackert där!

Kan man annat än njuta av utsikten ?
  
De coola fjortisbrudarna... leker med skuggor...

magiskt

hela klanen Ohlström-Henrysson - Rasmus och jag

men jag fick vara med Tekla!

Den bästa och vackraste platsen på jorden !!!

två systrar - längst är äldst!

Anton följde med oss hem och Dana stannade där.
Rasmus är fortfarande i Lund och har superkul !
Nu är vi ombytta och klara att dra vidare mot nästa äventyr...

C ya  L8

Kommentarer:

1 Annika:

skriven

Det är fult att ljuga!....om längd och ålder!

Kommentera här: