0

Sista kvällen med gänget...

När alla tjejer utom ElinM och Dana åkt hem med föräldrarna,
så var det bara kill-gängen kvar.
Jag var i stort behov av en dusch och där var inte stora möjligheter att
komma in i en sådan. Men till min glädje så har Dana varit här innan, och
även hon behövde duscha och hade som vanligt koll. Fick nästan smyga oss
förbi hotellpersonalen, men vi kom in och fick sköljt av oss all sand!
Jag tog mej ner till matställena med Rasmus och några av killarna,
de valde kebab - de gjorde inte jag! Hittade A-C,Anders och Tindra,
beställde en god sallad.

Jag beställde en bra stund efter de andra, men lyckades få min mat först.
Därav deras glada miner- de längtar efter sina pizzor.

Anders gick direkt på desserten, liksom...


Carina,Krister och Linus.

Fick sällskap av Jonas och Leif efter maten.
Skratta så tårarna rann och i morgon(idag) måste vi köpa Kvällsposten!
(Lägg märke till Kangas handväska på bordet - nya Gucci(i plast).)
Gick tillbaka till hotellet och konferansrum 3.

det är inte med stolthet, men det här är ledarnas rum.

killarnas - bättre ordning, tror jag.

från utsidan var det inte så snyggt iheller.
 Ja, jag bröt ihop tidigt och somnade så fort Dana och Elin var klara för sängen,
sedan minns jag inte mer!

I dag är det att packa,städa och tillbaka till vardagen...

Kommentera här: