0

en kvart eller så

Hela morgonen hade jag sirap både utanpå och inuti
min kropp! Hur jag än gjorde och hur jag än ansträngde
mej så gick det i slowmotion. Snacka om payback time!

Men jag kom till Kågeröd och jag masserade 4+1,
innan klockan tio.

Körde hem till två av mina barn, dammsuga, tvätta handdukar
och åt "middag" tillsammans.

Vidare till Ä-holm. Fick hoppa in extra, för en vårdtagare
skulle till sjukhuset, och det fanns ingen extra personal inne.
Väntade på taxi en kvart eller så på vägen dit ,
sj-h-besöket tog ungefär en timme, sedan fick vi vänta i 1,5 h
till på taxin!
Tur det var sol och det fanns glass i kiosken(jag drack ramlösa),
så vi hade det riktigt trevligt under tiden.
När taxin äntligen kom, så lämnade jag Ängelholm och körde hem.

Åt filmjölk med Lucas och Dana, städade "klart", bytade om till
träningskläder och körde till gymet.

Rasmus var snäll och sprang dit och lämna Tekla, som fick agera publik
även detta passet.
SÅ VARMT! Vi svettades bra idag, kan man säga.

Direkt hem och duscha, gjorde te och åt vitlöksklyftor, innan
Kanga och Ann-Charlott kom. Vi bestämde och gick igenom till nästa vecka.
Jag skulle vilja ha bilder på Kanga när hon stod och provade ett,
alldeles för litet linne i provhytten idag. Hade STORA problem att få det av sej,
när hon äntligen fått det av sej, och frågade killen i kassan om de hade linnet
i en större storlek, och föreslog ett linne i två större storlekar...
Det måste ha låtit en hel del om henne, grymt roligt sagt i alla fall !

Känns som en full dag idag oxå ,men i morgon - då har jag en ledig dag och
ska inte göra något alls!!! 
Yeah right! Kommer nog på något att hitta på...

Ha en fortsatt trevlig kväll och en god natt!

Kommentera här: