0

4,8 km

Fixa och plocka lite hemma innan Lucas,Dana
och jag körde till Väla för att köpa en massa småplock.

provade kläder...
Lucas lekte med en clown på ikea, och så vi köpte en soffa,
ljus och lite annat.
Hämtade ut soffan för att sedan köra till Ängelholm dit Kalle/Peter hade anlänt.
Handlade en del där oxå och åt på McD.
Hemma igen så hjälpte Lucas och Peter åt att bygga ihop soffan

Lucas hjälpte och hjälpte...

tog en stund men de klarade det!

jordgubbar !
   
"Det är sommarlov och det är ett fritt land"
En stund senare kom min älskade man hem, drack lite kaffe och pratade, sen
var det dags för dagens höjdpunkt(för mej).
På med springkläderna och ut i spåret, 4,8km -så jädra nöjd alltså!
Gick inte ett steg utan sprang hela tiden, dessutom på 2 minuter kortare tid
än jag satte som mål! För mej är detta stort, även om det är lika skittråkigt
som innan så gör jag det.
Kalle åkte med Mark till Granehäll(tror jag), och Christer grillade något till oss.
Poppe kom cyklandes och stannade för ett (några)glas vin och lite mat.

Patrik lämnade lite märke efter sej på duken...
Ha en toppendag i solen!

Kommentera här: