0

fortsättning fredag.

När Tekla och jag kom hem från skogen,
så plockade jag upp Danna,Fanny och Lucas och körde till Hyllinge.
Köpte tre handtrycke till gymmet, kläder, presenter och mat.

Avslutade med att köpa mat på McDonalds och det tog vi med oss,
bilen hem med ilfart, packa in, packa upp,
barnen åt "maten" och jag körde med Christer  för att hämta upp Kenneth.

visst e de snygga, killarna!
Fortsatte ut i djupaste skogen och hämtade upp Sussie.
Körde dem till Tingsgården(tror jag den heter) i Stidsvig.

Christer,Kenneth,Sussie- festfixarna!
Jag körde hem igen för att plocka upp Dana och Fanny, samling på IP.
Körde till Brunnby, jag,Fanny och Marie kollade in outlet innan matchen.
Matchen blev försenad(de hade glömt boka domare ...), så ChristerM och
OlaG fick vara domare tillsammans den första kvarten.



matsen...

bollen..

publiken...
Ja, det var AIK-dikten!

Elin och Danas målgest... ( hoppas på en "klarare" bild en annan gång!)

Underbare Emil Jönsson!

Segerglädje! 1-2 vann de med!

Segergest... Lollo är bara söt!?

Fick bra bilder skickade till mej av Ronny, men vår "store" dator, håller
 på att bryta ihop, så det blir inga av dem nu.
Med lite tur när barnen vaknar kan de hjälpa sin gamla mor med de
moderna tekniska sakerna... Tack i alla fall Ronny!

Vi körde hem och lagade kvällsmat, och Elin kom hit.
Rasmus skulle"tälta" med ett gäng i Åstorp, tack och lov så blev det inte av,
utan han kom hem med MarieJ (Tack!) . 

Jag körde och hämtade Christer och Kenneth Becke från "firmafesten".
Christer ville jag skulle följa med in i festlokalen, följde med men gick ut
 lika snabbt för de hade kareoke , fulla människor ska inte sjunga...
Det blev en lyckad avskedsfest i alla fall ,så de var nöjda.

Jag var helt nöjd när jag äntligen kom i säng! 

PUSS PUSS
L8

Kommentera här: