0

Fanny Johansson

Dags för Fanny att lämna oss för denna gången, och som vanligt fick jag
tokköra till flygplatsen för att hon skulle hinna med planet...
Men vi hann denna gången oxå

Fanny chekar in
Tack för du ville bo hos oss Fanny, vi ses snart igen ! Kram gumman!

När Fanny gått på planet så var jag JÄTTETVUNGEN att tanka,
5 km kvar i tanken - 5 km till närmsta bensinmack...
Först bensin, och vi klarade det!!! sedan skulle jag tanka gas

Inte min starkaste gren, tanka gas. Det är därför jag står och håller tanklocket i handen.

När vi kom hem så hade Christer grillat och till det nypotatis .supergott!

första måltiden på uteplatsen detta året!
Efter Nimins-turen blev vi med två barn till, kussarna Cornelia och Truls
som båda ska sova hos oss några nätter.
Så från tre barn till fyra till fem!

Efter maten behövde Christer ta hand om sina små skyddslingar,
han kom och visade upp sin senaste

en gräshoppa, med fina färger.

Känner mej nöjd och glad i hela kroppen nu, barnen har mer ork
så de är och spelar fotboll på gården nu!

Tack för denna veckan, hoppas nästa blir lika bra .
Jag tror den blir kanonbra !

Puss puss  L8

Kommentera här: