0

Innebandy i Bromölla

Kl.12.30 hämtade Dana och jag, Marie och Emmy,
innan samlingen i Åstorp. Därefter körde vi till Bromölla,
konstaterade att det ligger i yttre rymden...
Vi hann se en hel match P14, el 15 Bromölla-Bjuv (1-8, tror jag det blev),
innan vår match.
Kl.15.45 började tjejernas match som var tuff från båda lagen,
men rätt orättvis av domarna.
Tredje perioden, spelade vi mesta tiden med 3 spelare (de andra var utvisade).
Matchen slutade 2-3. Fast i serien slog våra tjejer dem ändå!


De här coola brudarna spelade...

På hemvägen körde vi inom McD och åt
ChickenChicago(första och sista gången)..
Mellan Hässleholm och Perstorp körde vi  genom halv snöstorm,
och utanför Perstorp var det klar himmel!

Hemma efter kl. 19, lång innebandy-dag, tur man(jag) tycker det är roligt!

Hemma fick Tekla mat och en promenad,innan jag tittade på Wipeout
- de e ok om jag missar det nästa vecka...

Tack för ännu en bra vecka, oh förresten fick ett bra tänkvärt ord igår:
- Det är bättre med en god trekant, än med en ond cirkel...

Tur man kan vila upp sej i veckorna...
Sov gott och må väl    L8

Kommentera här: