0

Kopparhatten

Rasmus stod och tittade på en fel klocka,
under tiden han duschade,
vilket resulterade i en missad skolbuss...
Men jag var en snäll mamma (eller dum)och på gott humör
så jag körde båda killarna (Dana hade sovmorgon)
till skolan idag, Lucas i Kvidinge och Rasmus i Åstorp.
Var hemma hos Dana tills hon åkte med sin buss,
sedan gick jag och Tekla Tomarpsrundan.

Körde till Skäralid direkt efter det,
där jag gjorde något ovanligt-jag körde upp till Kopparhatten!
Fick en massa extra energi bara genom att stå och titta!


mot Skärdammen


Hjortsprånget (tror jag)



mot Korsskär               mot Skärdammen         ny handikappramp

Fyllda med frisk luft och ny energi körde vi till pappa och hämtade ved.
Hoppas, hoppas, hoppas det är sista gången för denna vintern,
som jag behöver hämta extra ved.

Hittade roliga istappar i vedskjulet




Nu är veden på plats hemma i huset och det är dags för middag!

HDSL  L8

Kommentera här: