4

massageochmotion

Jaha, nu släpper jag det:
F.o.m 1:April så hyr jag gamla Aldorado/konsum/möbelaffären!
Jag ska äntligen ha ett eget gym!
Markplan ska det vara gruppträning, massage, ljusterapi,solarie.
Den gamla baren ska vara kvar och ska användas som
"reception/kassa/bardisk". Vill kunna sälja "dagens
baguette och sallad" mot förbeställning.
Dana kommer att kunna sitta barnvakt vissa stunder.
I källaren ska det stå träningsmaskiner och fria vikter.

Jag har suttit vid datorn och skrivbordet hela dagen,
för att planera in träningsschema och hitta ok träningsmaskiner.

Många detaljer, mycket pengar, massor av allt gör det rörigt ...
MEN jag är så glad och lycklig (och väldigt nervös!)-äntligen,äntligen!!

Jag vill gärna ha in önskemål , det här ska vara en service
till alla i Kvidinge, med omnejd.


blivande gymägare!

Åh, det ska bli så kul!

Hörs  L8

Kommentarer:

1 Rasmus o Tina:

skriven

Grattis. Låter kanon kul!!!

2 Supermusen:

skriven

Tusen grattiskramar från mig!

3 Linda-Marie:

skriven

Grattis Lotta! Vad roligt att man ska kunna träna i Kvidinge!!!

4 Eva J:

skriven

Äntligen Lotta. Som vi har väntat. Massor av grattis till dej.

Kommentera här: