0

Nu är det VÅR!

Har varit i Kågeröd och masserat 6 stycken.
Det var rätt så tufft idag för jag är hyfsat trött,
det har blivit en del sena kvällar och tidiga mornar nu...


Sedan har jag grym träningsvärk i låren, det känns var gång
jag går mer på huk och det gör jag ju två gånger per massage!
I går morse kändes det som foglossning när jag var
ute med Tekla, öm i hela bäcknet - hur sprang jag egentligen?
Vilken tur jag tränar så pass mycket annat ändå,
tänk om jag varit helt otränad...

När jag kom hem därifrån så la jag mej på spikmattan i tjugo minuter,
för att återfå lite energi.
Det funka för sedan tog jag Tekla och körde till Maglaby.


en riktig vårbild för mej

Tekla fick glädjefnatt och for omkring som ett skållat troll!




Dessutom så såg jag fyra ljusa(gula)fjärilar, vilket betyder(gamalt skrock)
att det blir en fin sommar med mycket sol...  Man kan ju bara hoppas!

Solen värmde, fåglarna kvittra (hackspetten körde sin melodi) och
det luktade vår i skogen, som jag njöt!
Jag blev bara så tacksam och glad över att kunna gå där att jag funderade
ihop en tiolista på saker jag är tacksam för.Den kommer senare...

Njut och var glad!
L8

Kommentera här: