0

Prästamarken


Tvätt,mangel och Tomarp avklarat,nu kommer resten!
Tror Lucas packa ner två extra ombyten till skolan idag.
Igår fick han springa omkring i kalsonger i skolan,
för de har vatten-lekar i solen på skolgården och då kan man bli jätteblöt.
Om och om igen...


mina goa killar när de går till skolan/prao

Jag älskar skogen, är uppväxt mitt i en, och har ett behov av att gå i en
sådan med jämna mellanrum, tyvärr finns ingen skog nära Kvidinge.
Det bl.a därför vi har en stuga mitt ute i mörkaste Hallandsskogen.
Tack och lov har vi skog uppe på Söderåsen, vi håller till där rätt så mycket
(när där inte är för mycket snö), jag och Tekla.
MEN (nästan) alla infödda Kvidingebor säger: -Vi har ju Prästamarken!
Och ja Prästamarken finns, och den är jättefin DUNGE
(om man ska se rakt igenom en skog. så är det en dunge!)
Visst den är mysig, men knapp...


Prästamarken

Nu kör vi vidare...

HDSL  L8

Kommentera här: