2

Sjösa IF

Lucas kan inte vara ren.
Han brukar inte klara sej från ovanvåningen
och ner till köket utan att få fläckar på kläderna hemma.
Efter frukosten i morse så han ut såhär

inte en fläck!

Lars hade bokat upp Tina att sälja lotter för Sjösa IF, där Felix spelar fotboll.
Mellan tolv och två på Willy's och hon var inte helt nöjd med det.
Hennes jättegulliga bror lovde att följa med och slå lottförsäljnings-rekord,
tillsammans med henne - i gårkväll!
Idag var han inte lika gullig, utan låg på soffan när det var dags att åka.
Men Tina fick trevligt sällskap ändå, för jag följde med .
Vet inte om vi slog något rekord, men lotter sålde vi.


Min snygga svägerska

Tillbaka i huset,  hade Sussie,Dennis och Casper kommit på besök .
Vi åt vi korv/pölse, drack kaffe och åt "Lattekakor" som jag hittat på Willy's.
Lattekakor åt jag i Halmstad med mitt gamla jobb, tyckte de var supergoda,
men har inte hittat sådana efter det, så nu köpte jag ett storpack.


Dana fana bloggar

Nu är det Gin rummy som gäller


HDSL  L8

Kommentarer:

1 Hans Kuuleesån:

skriven

hej!

Det låter kul med gin o rummy men jag tycker inte att ni ska dricka så mkt idag...

Jag tror inte att Tina hade så kul när du följde med hon och sålde lotter.



MVH Hans

2 Ful-Fan.A.Hagga:

skriven

Trevligt och trevligt de vette fan

Kommentera här: