1

Tacksam-lista

Jag är tacksam för:

1. att jag har en frisk och stark kropp

2. Christer - alltid Christer

3. Rasmus, Dana, Lucas

4. Pappa Arne,syster Tina och syster Annika och deras familjer

5. Britt-Marie och Per, Tina hennes familj, Åsa,

6. vänner - några få nära och många inte så nära

7. Tekla

8. snart har jag mitt drömjobb

9. VillaVidås och Gröna kullar

10. skogen


Tror att vi ibland behöver stanna upp och tänka efter,
och jag vill väldigt gärna se era tacksam-listor!
Så, kör igång, tänk efter, skriv ner och skicka till mej.

Puss och Kram  L8

Kommentarer:

1 Gunilla Bäcklund:

skriven

Här kommer min:



1. Mamma 90år, för att du finns och gav mig en uppväxt jag inte fått i min bio.familj



2.Robin & Renée



3. Jonna som ger mina barn upplevelser jag inte kan ge



4. Fd svärmor Kerstin för att du håller dig kvar i vår lilla familj efter alla år.



5. Mia min älskade vän <3



6. Alla underbara vänner som alla fyller någon funktion i mitt liv. Mer eller mindre



7. Mitt jobb



8. Att jag och mina kära är friska



9. Livet, i allmänhet



10. ok då, Jonas, utan honom hade jag ju inte haft nr.2 : )



Ha det gott L8

Kramizz

Kommentera här: